Тестовый Сервер Вселенной Запущен

Тестовый Сервер Вселенной Запущен

ArenaCommanderLogoSkinned.jpg
 
 
Приветствую Граждане,

Будьте готовы присоединиться к Тестовому Серверу Вселенной (ТС). В то время как мы готовили выпуск Арена Commander 1.0, мы дали ограниченному числу бэкеров доступ к тому, что мы называем ТС (PTU), это версия игры, которая предлагает экспериментальные версии предстоящих патчей. Начиная с сегодняшнего дня все бэкеры Star Citizen имеют доступ к ТС и с ним доступ к тестовому билду  Arena Commander 1.0.1.

Пожалуйста, обратите внимание, что ТС не для слабонервных: в отличие от стандартной Arena Commander, вы один из первых людей тестирующие новый билд, который часто может быть нестабильным или каким либо другим образом не функциональным. Если вы серьезно намерены помочь нам протестировать Star Citizen, берите доступ к ТС и сообщайте об ошибках на форуме, это одна из самых больших услуг которую вы можете нам оказать..., но если вы жаждете стабильный догфайта, то вам наверное захочется остаться на стандартном билде. Вы можете сообщить об ошибках, обнаруженных на ТС здесь, или поделиться отзывами о самом ТС здесь.

Арена Commander 1.0.1 теперь доступен на Тестовом сервере. Патч 1.0.1 нацелен на исправление ряда ошибок, обнаруженных в патче 1.0. Следующим крупным контент-патчем будет 1.1, он представит вам часть из долгожданного игрового функционала. Официальное описание патча станет доступно после тестирования релиза на ТС и переноса его в публикацию, тем не менее черновые патчноуты будут опубликованы на форуме PTU.
 
Как получить доступ к Тестовому Серверу Вселенной?
 
Шаг первый: Скопируйте свой RSI аккаунт на Тестовый сервер. Зайдите в My RSI, далее My Account (раздел Settings), кликните на пункт Public Test Universe. Это скопирует все ваши настройки учетной записи, пледжи и конфигурационные данные на Тестовую версию сервера среды RSI. После этого вы получите электронное письмо с новым паролем и дополнительными инструкциями.
 
Шаг второй: Откройте лаунчер Star Citizen, залогиньтесь под своей существующей учётной записью RSI.
 
Шаг третий: Откройте Настройки программы запуска (лаунчера) Star Citizen (зубчатое колёсико в верхней части) и найдите список каналов с игрой (Game Channel).
 
Шаг четвертый: Выберите ‘Public Test Universe’ в списке каналов и закройте страницу настроек.
 
Шаг пятый: Выйдите из лаунчера, а затем снова войти в систему, используя новый пароль из письма присланного в Первом шаге. Повторите процесс в обратном порядке, чтобы снова переключиться на стандартный билд.
 
Надеемся, вам получите удовольствие от доступ и к ранней сборке Star Citizen! Мы стараемся подключить всех наших бэкеров к процессу разработки на столь раннем этапе, на сколько это вообще возможно, по этому обеспечить доступ к Тестовому Серверу Вселенной как можно быстрее - было приоритетом. Так что по машинам, друзья, и помогите нам его протестировать!

ПОЖАЛУЙСТА, ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ: Тестовый сервер не будет доступен постоянно. Он будет доступен тогда, когда нам будет нужна помощь сообщества для тестирования патча, и как правило будет выключен после выпуска патча. Мы будем информировать вас когда контент Тестового сервера будет доступен для тестирования.
 
 
Период тестирования патча 1.0.1:

  • Начало теста -19 января,
  • Окончание теста - 20 февраля.
     

Предварительный список исправлений в патче 1.0.1:

Additions:

Weapons:
**Added fuel system to missiles
**Added IR signal to missiles so they can appear on radar

User Interface:
**Added UI and HUD overlays to display location of missiles that have been fired
**Added radar icons to differentiate between friendly and enemy missiles
**Added community request to allow ship roll to be bound to mouse input
**Buggy has been added to the holotable UI
**Added community request for invert option for analogue zoom

Art:
**Added new skins for the Greycat Buggy

Balance/Tweaks:

Ships:
**Avenger mass increased
**Avenger maneuvering thruster values adjusted
**Avenger center of mass adjusted
**Adjusted Cutlass thruster rotation speed
**Vanduul Glaive speed increased
**Corrected the amount of splash damage absorbed by shields

Weapons:
**Increased size and duration of chaff
**Increased amount of countermeasures per pod
**Flare lighting effect can now be seen further away
**Reduced missile ability to maintain its target
**Increased missile damage due to improvements made to shields
**Reduced acceleration of Rattler missile to extend fuel life

User Interface:
**Renamed “Controls” to say “Control Options”
**”Join” has been removed from the lobby UI since the “Launch” button has replaced its function
**When searching for a match, cancel and join will no longer display for players that are not the host
**Host can no longer cancel a search when a match is found

Other tweaks:
**Tweaked information that is reported to the leaderboards for changes in damage dealt and taken
**Updated some character animations for passing out and recovering from g-forces
**AI pilots will sometimes use a break away maneuver after using a flare to deflect a missile

Fixes:

Ships:
**The 350r is now able to mount missiles on its wings again
**Fixed a few issues where running towards the Avenger and using a door would result in an offset animation
**Avenger nose mount will now only accept the avenger Tigerstreik
**Fixed an issue where the Avenger’s Tigerstreik would continue to play weapons fire sounds when it runs out of ammunition
**Fixed an issue where the Avenger could only take damage from some directions
**Fixed some situations where the Avenger would deploy its landing gear while dogfighting
**Fixed an issue where Aurora LN would load in without a radar sphere
** Characters flying an Aurora LN and LX now show g-force animations while flying
**Mustang turret weapons are now bound to the correct weapons group
**Mustang Delta rockets will now explode when hitting 300 series ships
**Mustangs will no longer give the ‘forced error’ message when destroyed
**Hornet ladders will now have footstep audio when entering and exiting ship
**Hornets have had their missing missile rack returned to them
**Fixed an issue where the Hornet would fire its weapons through its nose at extreme angles
**Fixed an issue where the Hornet computer would say “Chaff offline” when activating chaff
**Fixed an issue that allowed for a Gladius to be flow in free flight
**Fixed an issue with Cutlass landing gear not deploying when near landing pad
**Characters flying a Cutlass will now show g-force animations while flying
**Fixed multiple objects in the base Freelancer variant that could not be used

Weapons:
**Fixed an issue where flares would only spawn client side
**Missiles will now detonate when they reach a flare
**Fixed an issue where rattler engine flare would drop out at large distances
**Fixed an issue where rattler missiles would not separate into their second stage in multiplayer
**Missile icons in the HUD now properly reflect the type of lock them missile uses
**Fixed a UI issue where changing power management tabs would show incorrect shield information if custom shield values were in use
**Fixed some of the issues that would cause a ‘forced error’ when killing opponents with missiles or ballistic weapons
Fixed an issue where the Tigerstriek would continue to play weapons fire sounds when it runs out of ammunition

User Interface:
**Blank chat messages can no longer be sent while dogfighting
**Closing chat while dogfighting now clears text from the entry field
**Holotable item stacks will no longer move position in the item list when they are used
**Entering a lobby will no longer request all the information from an accounts contact list at the same time
**Toggling gimbal lock and virtual joystick no longer resets virtual center of the screen
**Added a space between ‘New’ and ‘Horizon’ for the Old Vanderval race map
**Fixed an issue where changing the game mode in a lobby would reset a players ship choice

Gameplay:
**Fixed an issue where self-destructing would count as a final kill
**Fixed players being unable to connect to Vanduul Swarm Coop

Other fixes:

**Fixed an issue where getting inside the buggy would sometimes teleport characters outside of the hangar
**Fixed the attachment point for the characters hair
**Second story Self Land hangar bay doors now have audio when opened and closed
**Fixed an issue where the camera would snap to a scene of stars when sitting in pilot chairs or ship beds
**Fixed some flickering asteroids

Known Issues:

**Avenger maneuvering effects are green
**350r will sometimes spawn with damaged components
**Swashbucklers do not recoil when fired
**Paint objects in the Holotable are placeholder
**Missiles have a small portion of the ship targeting UI on them after being launched
**Character will sometimes spawn with the helmet on backwards
**Characters will sometimes spawn with red ‘replaceme’ spheres on them

 

 

ссылка на оригинальный материал на RSI https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/14442-Public-Test-Universe-Launched

Admin administrator